viernes, 16 de diciembre de 2011

Història de misteri


Eren les dotze de la nit passades, ja estàvem a l'1 de novembre, la nit de Haloween. Era amb els meus amics en un parc no gaire lluny de casa, tothom portava la seva jaqueta perquè començava a fer una mica de fred. Tots acabàvem de sopar en el nostre bar preferit on ens feien els millors entrepans. Tothom estava alegre i content perquè tot anava bé i no teníem cap mena de problema. Però això no va durar gaire temps, la parella que tenia al meu costat del banc van cridar que les escombraries del costat del parc començaven a cremar-se, cada cop les les flames eren més altes i l'altre contenidor també començava a encendre's, dos amics meus, que estaven en un altre banc, van decidir apropar-s'hi per apagar el foc, van anar-hi ells dos perquè des de que són petits tenen el somni de ser bombers. Tots nosaltres ens vam quedar bocabadats i això no és el pitjor... El pitjor és que uns minuts després va passar un cotxe de policia, van baixar del vehicle, van venir cap a nosaltres, vam intentar explicar el que havia passat, però no va haver-hi manera, no ens van voler escoltar. Encara que no teníem gaire cares d'innocents aquest cop no havíem sigut nosaltres. El policia va cridar un altre cotxe per així detenir-nos a tots.
En el cotxe, el meu amic d'infància em va explicar que abans d'anar a apagar el foc havia vist com una ombra s'allunyava corrents del lloc del fets, però no va poder veure exactament com era, això només m'ho va dir a mi ja que pensava que els altres no el creurien.
Un cop arribat a la comissaria els policies van trucar els nostres pares per informar-los dels fets, la veritat és que no van estar gaire contents, però jo vaig tenir sort i els meus pares em van creure, ara bé, molts dels meus amics no van tenir aquesta sort i van estar castigats dies i dies... 

No hay comentarios:

Publicar un comentario